درباره ساعت هوشمند سونی SWR50

ویژگی های اسمارت واچ SWR50

نقد و بررسی Smart watch 3 - SWR50


 سونی پس از ارائه ساعت هوشمند 2 به سراغ نسل جدیدتر و برطرف کردن کاستی ها و مشکلات این تولید خود برخواست و در نمایشگاه IFA2014 در برلین محصول جدید خود را  معرفی کرد.

این ساعت هوشمند سونی با نام اسمارت واچ 3 یا همان SWR50 معرفی شد و می تواند سیستم عامل اندروید 4.1 به بالا سازگار است. وجود سیستم عامل Android Wear ، مهمترین تغییر در نسل سوم ساعت هوشمند سونی محسوب می شود.  با این وجود می‌تواند از امکانات پلتفرم اختصاصی گوگل و نرم‌افزارهای متنوع اندروید بهره ببرد.


اسمارت واچ 3 سونی


تقریبا تمام اعلان ها مانند آلارم،تماس ها، پیام های متنی و ایمیل، تقویم و وضعیت آب و هوا و ... از وی نمایشگر ساع قابل دسترسی است.

از دیگر امکانات این ساعت هوشمند می توان به کنترل موسیقی در حال پخش و صدای گوشی نیز اشاره کرد.

این ساعت همچنین به حسگرهایی از جمله شتاب سنج، حسگر نور محیط، قطب نما، ژیروسکوپ و GPS مجهز شده است.

برنامه Life Log  در اسمارت واچ 3 سونی کار پیگیری و ثبت تمامی فعالیت های روزانه ی شما، مانند خوابیدن، بازی کردن، تماشای تلویزیون و وبگردی را انجام می دهد.

با وجود مقاومت در برابر آب و گردوغبار که از استاندارد IP68 پیروی می کند، امکان استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف را فراهم می کند.


اسمارت واچ 3 سونی


بدنه ی فلزی این ساعت می تواند در میان قاب و بند پلاستیکی و یا فلزی که سونی برای آن طراحی کرده است، قرار بگیرید. و بر خلاف نسل قبل پوششی یکپارچه هسته را درپی گرفته است.

قفل و یا همان سگک ساعت به راحتی باز و بسته می شود و می توانید اندازه آن را با مچ دست تنظیم کنید.

نمایشگر ساعت در اندازه 1.6 اینچ است که دارای رزولوشنی برای با 320*320 پیکسل است.

پردازنده ساعت از نوع Quad ARM A7 با سرعت 1.2 گیگاهرتز با 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه است.

این ساعت به یک باتری 420 میلی آمپری مجهز شده است که حدود 3 روز می تواند ساعت شما را روشن نگه دارد. شارژ ساعت نیز از طریق پورت میکرو USB به راحتی انجام می شود.


 

منبع : انواع ساعت هوشمند