مشخصات ساعت الکاتل وان تاچ واچ

کارآیی ساعت هوشمند الکاتل OneTouch Watch

طراحی و ظاهر ساعت الکاتل وان تاچ واچ


 همانطور که می دانید شرکت الکاتل یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تولید گوشی های هوشمند است و اکنون با رویکردی جدیدی در عرصه تولید گجت های پوشیدنی نیز قدم نهاده و با ارائه ساعت هوشمند الکاتل توجه زیادی را به خود جلب کرد.

با نگاه اول و با دیدن صفحه گرد آن که داستان ساعت های کلاسیک و زیبایی و راحتی آن ها را روی مچ دست یاد آور می شود. نور نمایشگر نیز قابل تنظیم به صورت دستی و دارای حالت خودکار است. رزولوشن صفحه نمایش 240 در 204 پیکسل است.

ساعت وان تاچ الکاتل با چهار مدل بند مختلف از جنی سیلیکون و فلزی عرضه شده است که البته در حال حاضر تنها بند سیلیکونی آن موجود است. جنس بند از کیفیت خیلی بالایی برخوردار نیست اما به نسبت عملکرد و ویژگی های ساعت، قیمت این گجت بسیار مناسب است و ارزش خرید بالایی دارد.

شارژ از طریق انتهای بند ساعت انجام می شود که در اینصورت از پورت شارژ یو اس بی خبری نیست طبق گفته الکاتل با یکبار شارژ کامل حدود 2 تا 5 می توان از ساعت استفاده کرد . ظرفیت باتری 210 میل آمپر گزارش شده است. و در نهایت  قفل ساعت حالت سگکی دارد.

اولین و مهمترین ویژگی که این ساعت را جذاب تر می کند، هماهنگی آن با گوشی های اندرویدی و هم آیفون است. سیستم عاملی که روی آن وجود دارد توسط خود کمپانی طراحی شده است.



در رابط کاربری ساعت هوشمند آلکاتل وان تاچ، تقریبا همه چیز با حاشیه های مشکی صفحه نمایش قابل کنترل است.

از امکانات و حسگرهای موجود روی آن گجت هشمند می توان به حسگر ضربان قلب، ثبت تعداد قدم ها، میزان کالری سوزانده شد، اندازه گیری کیفیت خواب اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های کاربردی این ساعت می توان به مقاومت در برابر گردوغبار و قابلیت ضدآب تا عمق یک متر طبق استاندارد IP67 اشاره کرد.

شتاب سنج، ژیروسکوپ، ارتفاع سنج و قطب نمای الکترونیکی از دیگر سنسورهای موجود است.

همچنین می توان از ساعت به عنوان ریموت شاتر دوربین گوشی استفاده کرد.

 


 منبع : درباره گجت پوشیدنی الکاتل بیشتر بدانیم


 Alcatel Onetouch Watch

درباره دست بند هوشمند سامسونگ gear fit

مشخصات سامسونگ گیر فیت

ویژگی های ساعت هوشمند Samsung gearfit


 

سامسونگ در عرضه رقابتی و تولیدات گجت های پوشیدنی عقب نماده و با عرضه این نوع محصولات قدم در راهی بی انتها گذاشته است.

در بحث ساعت و دستبند های هوشمند نمونه های متنوعی را از سوی این شرکت می بینیم که ساختار و کیفیتی به نسبت خوب و و کاربردی دارند.

یکی از این موارد دستبند هوشمند سامسونگ گیر فیت است که نه می توان نام ساعت و نه مچ بند هوشمند را بر آن گذاشت و در واقع تلفیقی از هر دو اینها محسوب می شود.

دستبند هوشمند سامسونگ

دستبند gear fit دارای یک صفحه نمایش خمیده است که در دو طرف به زیبایی به بند متصل شده و روی مچ دست به خوبی می نشیند، نوع این نمایشگر OLE است و تصاویر و نوشته ها با کیفیت و خوانا هستند اما شاید به دلیل سایز کوچکی که داردکمی خواندن سخت به نظر برسد. این نمایشگر که با ابعاد ۱.۸۴ اینچی از کیفیت ۱۲۸ در ۴۳۲ پیکسل بهره می برد هر چند این کیفیت در بند این ساعت هوشمند دیده نمی شود اما وجود استاندارد IP67 ما را دلگرم به استفاده از آن می کند. با تکان دادن مچ دست صفحه نمایش روشن و خواب بیدار می شود.

نکته ای که در تمام ساعت ها قابل توجه است وجود سنسورهای متعدد و کاربردی است؛ حسگر ضربان قلب، میزان کالری مصرفی و بررسی فعالیت های مختلف ورزشی  و مدیریت آن ها مانند دوچرخه سواری، دویدن، کوهنوردی، پیاده روی نکته ارزشمندی است. پیغام ها از طریق ویبره به شما اعلام خواهند شد.


دستبند گیر فیت سامسونگ


باتری استفاده شده در گیر فیت یک مدل 210 میلی آمپری است که شارژ دهی نسبتا خوبی دارد و می‌توان تا حدود سه روز روی آن حساب کرد. شارژ باتری این اسمارت بند از طریق قطعه اضافی که بایستی به ساعت متصل شود، امکان پذیر خواهد بود.

برای استفاده از این ساعت، کافی است اپلیکیشن Gear Fit Manager را روی گوشی یا تبلت سامسونگی خود نصب کرده و به راحتی به ساعت گیر فیت متصل شوید. از امکانات نرم افزاری این ساعت می‌توان به مشاهده تماس‌های دریافتی و پیام‌های متنی گوشی/تبلت متصل به ساعت، شمارش گام‌ها و ضربان قلب، نمایش ایمیل و چندین قابلیت نرم افزاری دیگر اشاره کرد.

 

منبع : قیمت ساعت سامسونگ گیر فیت

 Samsung Gear Fit