درباره دست بند هوشمند سامسونگ gear fit

مشخصات سامسونگ گیر فیت

ویژگی های ساعت هوشمند Samsung gearfit


 

سامسونگ در عرضه رقابتی و تولیدات گجت های پوشیدنی عقب نماده و با عرضه این نوع محصولات قدم در راهی بی انتها گذاشته است.

در بحث ساعت و دستبند های هوشمند نمونه های متنوعی را از سوی این شرکت می بینیم که ساختار و کیفیتی به نسبت خوب و و کاربردی دارند.

یکی از این موارد دستبند هوشمند سامسونگ گیر فیت است که نه می توان نام ساعت و نه مچ بند هوشمند را بر آن گذاشت و در واقع تلفیقی از هر دو اینها محسوب می شود.

دستبند هوشمند سامسونگ

دستبند gear fit دارای یک صفحه نمایش خمیده است که در دو طرف به زیبایی به بند متصل شده و روی مچ دست به خوبی می نشیند، نوع این نمایشگر OLE است و تصاویر و نوشته ها با کیفیت و خوانا هستند اما شاید به دلیل سایز کوچکی که داردکمی خواندن سخت به نظر برسد. این نمایشگر که با ابعاد ۱.۸۴ اینچی از کیفیت ۱۲۸ در ۴۳۲ پیکسل بهره می برد هر چند این کیفیت در بند این ساعت هوشمند دیده نمی شود اما وجود استاندارد IP67 ما را دلگرم به استفاده از آن می کند. با تکان دادن مچ دست صفحه نمایش روشن و خواب بیدار می شود.

نکته ای که در تمام ساعت ها قابل توجه است وجود سنسورهای متعدد و کاربردی است؛ حسگر ضربان قلب، میزان کالری مصرفی و بررسی فعالیت های مختلف ورزشی  و مدیریت آن ها مانند دوچرخه سواری، دویدن، کوهنوردی، پیاده روی نکته ارزشمندی است. پیغام ها از طریق ویبره به شما اعلام خواهند شد.


دستبند گیر فیت سامسونگ


باتری استفاده شده در گیر فیت یک مدل 210 میلی آمپری است که شارژ دهی نسبتا خوبی دارد و می‌توان تا حدود سه روز روی آن حساب کرد. شارژ باتری این اسمارت بند از طریق قطعه اضافی که بایستی به ساعت متصل شود، امکان پذیر خواهد بود.

برای استفاده از این ساعت، کافی است اپلیکیشن Gear Fit Manager را روی گوشی یا تبلت سامسونگی خود نصب کرده و به راحتی به ساعت گیر فیت متصل شوید. از امکانات نرم افزاری این ساعت می‌توان به مشاهده تماس‌های دریافتی و پیام‌های متنی گوشی/تبلت متصل به ساعت، شمارش گام‌ها و ضربان قلب، نمایش ایمیل و چندین قابلیت نرم افزاری دیگر اشاره کرد.

 

منبع : قیمت ساعت سامسونگ گیر فیت

 Samsung Gear Fit