مشخصات ساعت الکاتل وان تاچ واچ

کارآیی ساعت هوشمند الکاتل OneTouch Watch

طراحی و ظاهر ساعت الکاتل وان تاچ واچ


 همانطور که می دانید شرکت الکاتل یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه تولید گوشی های هوشمند است و اکنون با رویکردی جدیدی در عرصه تولید گجت های پوشیدنی نیز قدم نهاده و با ارائه ساعت هوشمند الکاتل توجه زیادی را به خود جلب کرد.

با نگاه اول و با دیدن صفحه گرد آن که داستان ساعت های کلاسیک و زیبایی و راحتی آن ها را روی مچ دست یاد آور می شود. نور نمایشگر نیز قابل تنظیم به صورت دستی و دارای حالت خودکار است. رزولوشن صفحه نمایش 240 در 204 پیکسل است.

ساعت وان تاچ الکاتل با چهار مدل بند مختلف از جنی سیلیکون و فلزی عرضه شده است که البته در حال حاضر تنها بند سیلیکونی آن موجود است. جنس بند از کیفیت خیلی بالایی برخوردار نیست اما به نسبت عملکرد و ویژگی های ساعت، قیمت این گجت بسیار مناسب است و ارزش خرید بالایی دارد.

شارژ از طریق انتهای بند ساعت انجام می شود که در اینصورت از پورت شارژ یو اس بی خبری نیست طبق گفته الکاتل با یکبار شارژ کامل حدود 2 تا 5 می توان از ساعت استفاده کرد . ظرفیت باتری 210 میل آمپر گزارش شده است. و در نهایت  قفل ساعت حالت سگکی دارد.

اولین و مهمترین ویژگی که این ساعت را جذاب تر می کند، هماهنگی آن با گوشی های اندرویدی و هم آیفون است. سیستم عاملی که روی آن وجود دارد توسط خود کمپانی طراحی شده است.



در رابط کاربری ساعت هوشمند آلکاتل وان تاچ، تقریبا همه چیز با حاشیه های مشکی صفحه نمایش قابل کنترل است.

از امکانات و حسگرهای موجود روی آن گجت هشمند می توان به حسگر ضربان قلب، ثبت تعداد قدم ها، میزان کالری سوزانده شد، اندازه گیری کیفیت خواب اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های کاربردی این ساعت می توان به مقاومت در برابر گردوغبار و قابلیت ضدآب تا عمق یک متر طبق استاندارد IP67 اشاره کرد.

شتاب سنج، ژیروسکوپ، ارتفاع سنج و قطب نمای الکترونیکی از دیگر سنسورهای موجود است.

همچنین می توان از ساعت به عنوان ریموت شاتر دوربین گوشی استفاده کرد.

 


 منبع : درباره گجت پوشیدنی الکاتل بیشتر بدانیم


 Alcatel Onetouch Watch