درباره دستبند سونی مدل SWR10

نگاهی به دستبند هوشمند سونی

بررسی دقیق اسمارت باند سونی 


 

اولین نسل از دست بند های هوشمند که به عنوان گجت پوشیدنی و یا گام شمار شناخته شد، اسمارت باند مدل Swr10 بود.

اسمارت باند از یک هسته ی اصلی ساخته شده است که در واقع مغز متفکر این دستگاه به شمار می رود. این هسته از روی بند به راحتی جدا می شود، در ادامه دلیل وجود چنین قابلیتی را بررسی خواهیم کرد. Core آن تنها ۷.۸ میلیمتر ضخامت و ۶ گرم وزن دارد.

البته توجه داشته باشید که به همراه بند وزن آن به ۲۱ گرم افزایش پیدا می کند.

هسته مرکزی به واسطه سنسورهای موجود در خود را برای دریافت تمام رویدادها به کار می بندد.

از این ماژول پوشیدنی می توانید در طول شبانه روز از آن استفاده کنید.

این محصول با وجود داشتن درگاه میکرو USB بدون در پوشف ضدآب است. درجه آی پی آن IP58 است. این قابلیت کمک می کند تا از این دستبند هوشمند در تمام طول شبانه روز و در هرشرایط آب و هوایی از آن استفاده کنید.

می تواند در عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه در زیرآب بدون هیچ مشکلی کار کند.

لازم است کمی نگاهی به بندهای آن بیندازیم. بند سلیکونی سبک و شیک در عین جذاب بودن و ساده بودن در رنگ های مختلف و جذابی ساخته شده است. البته دو رنگ اصلی آن سفید و مشکی است.

این دستبند به خوبی انعطاف پذیر و سبک است به طوری که به راحتی در طول شبانه روز می توانید از آن استفاده کنید.

ارتباط این دستگاه به گوشی موبایل از طریق NFC و یا بلوتوث امکان پذیر است اما برای کار کردن نیاز به سه اپلیکیشن Smart Connect ، SmartBandو Lifelog دارد.

اسمارت بند میتواند نقش یک دکتر را برای شما ایفا کند که بوسیله ی نرم افزار LifeLog میتوانید مقدار ورزش روزانه،مقدار پیشرفت و… را از این اسمارت بند به اسمارت فون خود انتقال داده و مشاهده کنید و تمامی اطلاعاتی از قبیل میزان کالری سوزانده شده در بدنتان یا تعداد گام های که در هنگام راه رفتن یا دویدن برداشته اید به شما ارائه دهد. تمام اطلاعات مربوط به این کاربر چه زمانی به خواب رفته و چه زمانی از خواب بیدار می شود را ذخیره می کند.


Lifelog می تواند بگوید که شما در روز با دستگاه خود چند عکس گرفته اید، چند دقیقه را در اینترنت صرف مرور صفحات وب کرده اید، چند دقیقه فیلم دیده اید، چند دقیقه بازی کرده اید، چند دقیقه در شبکه های اجتماعی بوده اید و در نهایت چند دقیقه مطالعه کرده اید. قابلیت های اشاره شده در Lifelog منحصر به SmartBand نیست و کلیه کاربران اندروید می توانند از آن استفاده نمایند.

با استفاده از این اسمارت باند شما می توانید بر روی موسیقی در حال پخش کنترل داشته باشید.

اعلان تمام تماس های دریافتی و یا هر اعلانی را می توانید تنظیم کنید تا تا بند مچی انتقال پیدا کند.

البته دقت داشته باشید که اندروید شما حتما باید نسخه ۴.۴ و یا جدید تر باشد.

یکی از جالب ترین و کاربردی ترین ویژگی ها هنگامی  است که فاصله ای شما با موبایل بیشتر از حدود 10 متر شود، شروع به ویبره زدن می نماید. این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد تا اگر تلفن هوشمند خود را در جایی فراموش کرد، به سرعت متوجه شده و برای یافتن آن اقدام نماید.

SmartBand SWR10 دارای یک باتری کوچک با ظرفیت ۳۵ میلی آمپر ساعت است. این مچ بند آنقدر کم مصرف است که همین باتری کوچک می تواند شارژی ۵ روزه را در اختیار شما قرار دهد.

برای شارژ دستگاه تنها کافی است تا Core را از طریق کابل Micro-USB به پریز برق و یا پورت کامیپوتر متصل نمایید. بعد از حدود یک ساعت شارژ کامل شده و می توانید از اسمارت باند استفاده کنید.

 



منبع : انواع دست بند سونی

Sony Smartband SWR10

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.