بررسی تخصصی اسمارت باند تاک سونی

جدیدترین دستبند سونی SmartBand Talk

نگاهی به دست بند هوشمند سونی

 


سونی در سال 2014 در نمایشگاه IFA اقدام به معرفی نسل جدیدی از اسمارت باندهای خود کرد.  اسمارت باند تاک سونی با ظاهری شیک و فوق العاده وارد بازار شده است. طراحی آن بسیار هوشمندانه انجام شده است که این ظاهری مدرن روی مچ دست بسیار چشمگیر است.

دست بند هوشمند جدید سونی با نام SWR30 همانند اسمارت واچ و همچنین بر خلاف نسل قبلی اسمارت باندها به یک صفحه نمایش e-paper  یا همان جوهر الکترونیک ، مجهز شده است.
این صفحه نمایش لمسی نیست و برای حرکت روی آن و انتخاب آیتم های مورد بایستی از دکمه های کناری آن استفاده کنید. صفحه‌ی نمایش مورد استفاده اندازه‌ای برابر ۱.۴ اینچ با کیفیت تصویر296×128 پیکسل داشته و قادر است دو رنگ سیاه و سفید را نمایش دهد و با استفاده از کاربران در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی چون دویدن قادر خواهند بود پیشرفت خود را مشاهده نمایند.

اسمارت باند هوشمند سونی
 

قسمت اصلی و پردازشگر آن بر عهده هسته مرکزی است. سونی در این محصول از پردازنده‌ی ۳۲ بیتی ARM Cortex-M4 استفاده کرده که از تمامی ظرفیت حافظه‌ی فلش ۲ مگابایتی موجود استفاده می‌کند.
اسمارت بند تاک SWR30  از طریق NFC و بلووتوث به گوشی شما می تواند متصل شود وبا یکبار شارژ کامل تا سه روز کارکرد دارد.
 در این دستبند هوشمند از یک باتری 70 میلی آمپری استفاده شده است که به راحتی تا 3 روز می تواند روشن باشد. این میزان باتری شاید به نظر کم باشد اما برای صفحه نمایش 1.4 اینچی جوهر الکترونیک بسیار مناسب است.
در مورد سیستم عامل این نکته را به خاطر داشته باشید که تنها از گوشی های دارای اندروید 4.4 به بالا پشتیبانی می کند. نرم افزارsmartband talk  را می توانید ازgoogleplay  دانلود کرده و از آن استفاده نمایید.
یکی از بهترین و کاربردی ترین ویژگی اسمارت باند سونی داشتن قابیلت ضد آب است، که با این وجود می توانید در هر شرایط آب و هوایی از آن استتفاده کنید. البته هنگامی که به طور کامل در زیرآب قرار می گیرد ارتباط بلوتوث آن با موبایلتان قطع خواهد شد.
 


اسمارت باند تاک سونی
 

وزن و اندازه آن به گونه ای طراحی شده است که شما موقع در دست داشتن آن، در طول روز، اصلا سنگین و خسته کننده نیست.

یکی دیگر از مهمترین تغییرات و پیشرفت چشمگیر اضافه شدن قابلیت مکالمه به این دستبند است. به واسطه این قابلیت نام آن به SmartBand Talk نیز تغییر پیدا کرده است. اسپیکر دستگاه از نظر کیفیت صدا مشکلی ندارد و هر دو طرف صدای واضحی را دریافت می کنند.
در سمت راست این بند هوشمند دکمه پاور و دکمه ولوم قرار گرفته است. در سمت چپ هیچ دکمه ای دیده نمی شود و تنها درگاه ارتباطی بند را می بینیم که توسط یک کاور پوشیده شده است.
 این گجت هوشمند با رنگ بندی متنوعی به بازار عرضه شد که رنج سلیقه ای متفاوتی را میتواند دربرگیرد.
هر اسمارت بند دارای دو سایز بند بزرگ و کوچک است. اندازه بزرگ آن یعنی L دارای 68 میلیمتر ارتفاع و دیگری، بند S، 52 میلیمتر ارتفاع دارد که با این وجود،  مناسب برای هر سایز مچ می باشد.

 

منبع : بهترین گجت های پوشیدنی در اینجا

  sony smartBand Talk

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.